Thursday, February 19, 2009

Kezaliman Terus Menerus

selepasnya tumbangnya kerajaan PR perak, kini beralih pula kes diselangor. sebelum kes di selangor, satu kes di kedah melibatkan seorang exco kerajaan kedah yang cuba dirasuah dan beliau tidak tahan dengan ugutan tersebut dan mengambil keputusan yang tepat dengan meletakkan jawatan sebagai exco dan adun. ini merupakan tindakan yang bijak.

sekarang kes di selangor pula kini digembar gemburkan. seorang exco selangor disebarkan foto-foto bogel. ini boleh mangaibkan individu tersebut. BN telah berjaya mengucar kacirkan Pakatan Rakyat dengan pelbagai cara yang jahat yang sanggup lupakan akhirat. kerana inginkan kuasa, mereka sanggup melakukan apa sahaja. aka dah muak dengan media-media milik kerajaan. bila dengar kje berita milik kerajaan ni hatiku terus terbakar terasa tak tahan untuk menahan kemarahan. sahabat-sahabat sekalian marilah sama sama kita berdoa supaya Allah hancurkan mereka yang zalim ini. biar ianya menjadi satu pengajaran kepada orang lain.

lepas satu, satu kezaliman yang dilakukan. rakyat telah menolak kerajaan BN. mengaku jelah. rakyat dah benci, rakyat dah muat dengan tipu helah kerajaan BN, tapi mereka masih lagi tidak sedar diri. masih lagi berada dibawah tempurung. masih lagi perasaan diri. ingat bila bala dari allah tiba, semuanya akan kena. kembalilah wahai saudaraku yang masih lagi bersekongkol dengan umno dan BN. kembalilah kepangkuan jalan.

sehinggakan sekarang ini negeri perak dan selangor terabai dari segi pemerintahan asyik dok kepentingan politik masing-masing. janganlah kecewakan harapan rakyat yang mamilih kerajaan mana yang mereka kehendaki.

semoga kita semua tidak terpengaruh dengan kezaliman UMNO dan BN...

No comments: